20 listopada 2011

powrót do francuskiego




 
 http://www.tlumaczeniafrancuski.com.pl




Wracam do nauki francuskiego. Chciałam to zrobić kiedy mój angielski się poprawi. Czy tak się stało? Tak, ale.. nie w takim stopniu jakbym chciała. Zamiast czekać z poprawą mojego angielskiego wezmę się trochę za francuski, ponieważ uważam, że w innym razie chyba się nie wezmę za niego nigdy :P. Planuję uczyć się francuskiego tylko 2 razy w tygodniu. Powinnam dać radę. Myślę, że to dobry czas na francuski, nie ma co zwlekać. 





.

5 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki! Informuj nas o postępach w nauce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również trzymam kciuki i mam nadzieję, że wytrwasz w postanowieniu, bo to już duży sukces ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ogolnie podziwiam Cię za porzucenie francuskiego - ja bym nie potrafiła rozstać się z hiszpańskim, więc wiem, jak cięzka musiala byc to dla Ciebie decyzja.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry pomysł, francuski to naprawdę ładny język :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aleksandra dzięki:) na pewno napiszę :)

    Paulaaaa dziękuję;) Angielskiego uczę się od stycznia! Sama jestem zaskoczona, że tyle wytrzymałam :) To wielki sukces :)

    Rosolne_Opium to fakt nie było mi łatwo, szczególnie, że wiele serca w to włożyłam :)

    Chrups zgadzam się to piękny język :)

    OdpowiedzUsuń