12 listopada 2011

Richard Simcott

Richard Simcott jest poliglotą zna 16 języków obcych, w tej chwili uczy się polskiego. Po miesiącu nauki mówi tak...
(kto nie ma ochoty przesłuchać całego wywiadu, niech załaduje filmik od 6.56 ;) )

 


W jednym z filmików Richard mówił, jak nauczył się niemieckiego. Mianowicie przez pierwszy miesiąc uczył się... osiem godzin dziennie! Ten pomysł spodobał mi się :P i mam zamiar zrobić dokładnie tak samo. Czekam tylko na odpowiednią chwile ;)

Bardzo polecam filmiki Richarda.




.


5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny filmik, dzięki że się podzieliłeś :) poliglota poliglotą, ale Polak, który przeprowadza ten wywiad też mówi bardzo dobrze we wszystkich tych językach. Na przykład po niemiecku miał lepszy akcent od tego Brytyjczyka (moim zdaniem). Iloma dokładnie językami mówi Richard?
    Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak faktycznie ten chłopak też wymiata :) życzyłabym sobie kiedyś mówić tak jak on :P
    Richard mówi 16 językami z tego co wiem i uczy się 17 - polskiego :P
    Dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój post zainspirował mnie do umieszczenia podobnego wpisu na moim blogu. Mam nadzieję, że nie masz mi za złe :) Dzięki za pomysł. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obaj są niesamowici, a co w przypadku Richarda urzeka mnie w szczególności to jego skromność :)

    OdpowiedzUsuń