1 października 2011

Plan zajęć i... Paris Hilton

Dziś dwie wiadomości!

Mam plan zajęć...i jest straszny! Mam zajęcia od rana do wieczora... Będzie mi baaaaardzo trudno pogodzić wszytko, no cóż, będę musiała.

Kolejna wiadomość, w Katowicach, w Silesia City Center 12 i 13 października będzie Paris Hilton. Osobiście nie jestem jej fanką, ale co mi zależy zobaczyć najsławniejszą celebrytkę świata na żywo :)
Poza tym, wstyd przyznać, że moja fascynacja językiem zaczęła się od niej, jako dużo młodsza dziewczyna, lubiłam ją. Mało w tym czasie było przetłumaczonych wywiadów z nią, a ja bardzo chciałam wiedzieć o czym ona mówi. I tak to się dawno temu zaczęło :)






.

1 komentarz:

  1. Ja kocham Paris,a przynajmniej bardzo lubię :) Szkoda,że to i tak dla mnie za daleko,może,że starsza bym była :)

    OdpowiedzUsuń